[ morning glory ]

vaknade upp och har ondare än någonsin. hur har jag sovit? jo som de resterande nätterna, är detta bara ett sätt att straffa mig för att jag mådde yttepyttelite bättre igår? iaf tillbaka till ruta ett, minus ett steg. smärtstillande NU!

var hur som helst tvungen att ställa mig på vågen efter 2 dagar med min diet. Och jag blir lika förvånad varje gång jag gör detta. Första veckan är ta mig fan helt otrolig. Och när man tycker det är som jobbigast, då gör man detta och då är det helt plötsligt värt det igen. På 2 dagar har jag gått ner exakt 3,6 kilo. amazing om du frågar mig! Kanske slår jag mitt förra rekord? Hoppas det kan vara långvarigt!

dagen till ära kommer att spenderas på soffan tillsammans med säsong 3 i gossipgirl. damn you ella som har sprutat in detta gift i min beroendetarm! å andra sidan har jag inte så mycket annat att göra heller.

verkar bli en vacker dag ute även idag så kunde jag så skulle jag ta vara på den.

Ha en fantastisk onsdag, var ni än befinner er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0