[ Min dag ]

Långbyxor. linne & turban.
Har aldrig sovit såhär förr tror jag.

Jag håller på och jobbar på att mitt lim från mina extensions ska försvinna.
Därför tänker jag sova med inpackning.
Har kammat ut det mesta ( och dessvärre de mesta av håret också ) så det ska nog gå bra imorgon.
Om inte annat så går det fort.

Blev tyvärr ingen träning för mig idag. Har redigt ont och det är inte träningsvärk.
Får vila axeln och skuldran någon dag så får vi se.

I övrigt har det varit en skitdag.
Spårvagnen jag satt på spårade ur, haft oerhört mycket tvätt, hann inte min lunch med linus som planerat, dom har ringt från jobbet och frågat vart en tejprulle befann sig, jag har lagat matlåda, duschat, gjort mig ful ( med det menar jag mitt hår ) och sen som om det inte räckte med allt detta, så går jag omkring och är irriterad på egotrippade förbannade jävla människor som man ställer upp på.
Fast de var inte de värsta.
Min älskling, mitt hjärta, min andra hälft ligger på sjukhus med hjärnskakning.
Saknar, älskar och tänker på dig!


Här är dagens meny:



Picknickbog , grönsaker/rotfrukter i ugn, grönsallad med valnötter.
Till detta: Alldeles fantastiskt väl kylt kranvatten.

Nae. dax för sängen. Klockan ringer sju imorgon.
Tror det blir vm i snoozing. men de är ju bara en vild gissning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0