[ läkaren 3.0 ]

Låter som titeln för en porrfilm, men se de är de iiiiicke!

Jag är tillbaka i borås. Ringde läkarn de första jag gjorde imorse och han hade ingen tid för mig, dessutom är det hans sista dag så fuck i helvete min otur fortsätter. Nu ska jag komma till nån annan tjej så jag måste sitta och förklara precis all jävla skit igen, aaaaaaaaaaah de är så tröttsamt! Jajaja, håll tummarna att hon e klok nog att skicka mig på röntgen. Jag ska hur som helst bearbeta henne med min fantastiska övertalningsförmåga.

Baba har legat hos mig hela natten, nere vid fötterna och snarkat. mysis :)
Drömde inatt att jag jobbade, vaknade av att jag pratade om klippning och färg. saknar man jobbet då eller?
Känns fortfarande som ett stort tomt hål när jag tänker på det. Aj, det gör ont!
Men tiden läker alla sår, jag har annat att försöka se fram emot ;)

Kaffe och en bild på de!

Kommentarer
Postat av: majsen

Då kollar vi upp detta! Tur för dig att vi ska tillbaka till Karon idag och strosa runt för det var där vi sett dem ;) Kollar ifall det finns 39, svarta, högt skaft!



det är okej här.. Haft 2-3 dagar som det varit mulet men nu är solen framme igen så snart ska vi ut igen och lägga oss. Det tråkiga är väl kanske att det STINKER skit nere vid denna stranden, så det blir poolen här.. Men imorgon ifall vädret håller i sig nu, så traskar vi dedär 4 km till Karon igen och lägger oss på stranden heeela dan :D Luktar MYCKET bättre där borta :)



Hur äre hemma? Hur går det med ryggen? jobb? Allt?... Tänker på dig!

2011-02-25 @ 06:04:38
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0