[ keep on pushing the numbers down ]

Kan inte låta bli att ställa mig på vågen.
De i vanliga fall så hemska upplevelsen har förvandlats till något positivt!
Idag pekade den på - 4,7 kg.
Förstår inte hur det kan gå så fort, och det skrämmer mig! Men det är väl bara till att bita ihop och fortsätta.

För er som undrar vad jag gör.
Jag äter cambridgekuren . igen.
Den som fick mig att gå ner 23 kilo precis innan jag flyttade till göteborg.
Av det drastiska resultatet såhär långt som fjärde dagen och med en tappning på nästan 5 kilo så kan jag tala om att jag innehåller ungefär lika mycket vatten som en gurka.
Har mer eller mindre flyttat in på toaletten och önskar att man privat kunde koppla in en kateter.

3 drinkar per dag som innehåller en extremt liten måltid fast ändå som mättar. Ska förtäras med minst 3 liter vatten per dag. Det är där det svåra kommer in. Att få i sig allt vatten.

Man är hungrig, man är trött och man är irriterad.
Tänkte att det var bästa tillfället att göra detta när jag ändå är sjukskriven och ligger hemma och har ont.
Vilket leder mig in på sjukgymnastiken..
Idag är det äntligen dax, håll tummarna att han kan göra mirakel med min kaosartade kropp.
Känns som jag är fast i en 80 årings kropp, och känslan av att inte ha känsla i höger hand är oerhört obehagligt.

Mina piller börjar också att ta slut. Hur ska jag klara en natt utan dom? Det får mig orolig och spänd.
Tror jag ska ge spikmattan en chans idag igen. Den är verkligen guld värd.

Nu, en drink. Mums va jag blir snygg.

Obs.
Att detta är inget jag kommer leva på i all evighet. Det är bara en kickstart i väntan på att jag får börja träna igen. Och jag hade ett lager med kur hemma, så jag tänkte att nu kör jag. Dessutom är det en toppenstart då jag rensar kroppen på all möjligt konstigt som har åkt ner de senaste. Även om jag varit duktig med min lchf diet.

Har börjat tänka på att jag måste låta bli att tänka i pastabanor. Jag älskar pasta. vad fan finns det som möjligen kan vara bättre? Färskpasta och nå krämig sås, kyckling eller fläskfilé. Det fullkomligt knullar i munnen.
Men det var längesen.
Likaså bröd...
Färskt nybakat varmt bröd, med brieost och salami. oboy på balkongen..... old times.
Dom är som bortblåsta!

Välkommen till mitt nya liv, där jag bestämmer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0