[ I've got mail ]

Fick ett mail från en kollega idag. Blev djupt rörd över omtanken.

''
Hej min kära kollega.....eller ska jag skriva X-kollega.Men hur som helst så e du inte min X-kollega, för min del e du alltid min kollega.
Hoppas du mår bättre... Lisa visade mig ditt blogg och läste det. Jag vill bara säga att du är jätteduktig frisör och det e jättetråkigt att det ska hända sådant saker.
Du e en glad och positiv person med hög ambition, vilket gör att jag tycker om dig, som kollega och person. Jag önskar att jag har en salong som jag kan anställa dig nu.
Salongen blir mer livlig och fullt med skratt när du var här. Nu känner det som att det har saknat ngt. Och det gör mig ledsen och mer ledsen när jag tänker på det.
Jag har fått sparken en gång tidigare och jag vet hur det känner inom sig. Men tack vare det, blir jag den personen som jag är.
Du ska inte ge upp hoppet, en bättre frisör som du kan inte chefen hitta, det ska du veta. Frisör är ditt yrket...Jag håller tummar din hälsa och för din framtid...
Ingenting är viktigare än hälsan,,, Jobbet finns alltid kvar till en duktig frisör.

Kram Kram.......   ''


Tack Tina! Du gjorde det lite lättare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0