[ ingen god morgon ]

Hej..
vaknade med samma jävla värk i min skuldra och axel som jag var sjukskriven för. Men istället för att inte kunna lyfta armen 90 grader ut, så kan jag inte lyfta den rätt fram.. Kan bli en spännande dag på jobbet..

Vi har fått en ny tjej, dock ingen som kan ersätta emelie, men hon verkar bra :) Får se om hon kan hjälpa mig lite idag med föningar osv..

Tanken var ju bio med gårdie idag. se fockersfilmen med ben stiller.. men vi får se. har ingen vidare lust att sitta på en kall biograf med detta.

Helgen som var så säker står nu som i ett frågetecken. Kanske man skulle åka till borås, vara nära de man älskar mest, ta de lugnt och bara mysa hela familjen?

Jag har inte bara negativt.
Har 2 bra grejer. Varje morgon vaknar jag till något roligt ( bortsett från imorse som var blandade känslor ).
Och efter att ha sovit med inpackning hela natten så verkar håret vara rätt okej.
Ska torka o se..

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och göra mig mänsklig.
puss

Ella, jag älskar dig!Hoppas du mår bättre, hade önskat jag var med dig på sjukhuset inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0