[ Im in pain ]

Tredje fruktansvärda natten..

Har fruktansvärda smärtor i mitt skulderblad/ nacke som bara strålar ut i höger armen.
Jag vaknar en gång i timmen och vill inget hellre än att övedosera smärtstillande.
Och sjukskriven kan jag inte vara mer.
Vill bara att det ska gå över. Psykiskt jobbigt och ha en domnande arm och ont.
Jag kan inte ligga på något sätt för att det ska bli bra.
Vaknar mitt i natten och gör motvilligt stretch för att försöka töja ut musklerna och hoppas på att nerven som ligger i kläm ska komma fri..

Massage på tisdag. Och är jag riktigt snäll kanske en ikväll..
Jag orkar seriöst inte ha ont mer.

Mitt nät har legat nere tre dagar.. sjukt störigt. Men nu har jag löst det.
Snart frukost här. Är så trött att jag mår illa.

Idag kommer mitt hjärta. då blir allt bättre.
Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Torsken

Tycker så synd om dig Mörtis! Önskar jag kunde göra något!!!

Love you!

Ha det så mys med sys

2011-02-04 @ 18:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0