[ Back in Borås ]

Har åkt den oerhört tråkiga bussresan göteborg - borås.
Om någon blev glad när vi kom hem,och det var inte pappa som viftade på svansen :D

Har spenderat den sista 1.5 timmen på crosstrainern. helt underbart svettigt.
Rensat huvudet på tankar, fyllt det med nya positiva tankar. Stretchat ut min axel och duschat.
Sitter här med en halv liter välförtjänt vatten och med en peel of mask.

Kan säga att jag är på bättringen, även om jag har ont så är de bättre.
natten som var är nog en av de bättre nätterna på tre veckor. Som jag faktiskt sovit bra.
Och jag slog inte upp ögonen förän klockan var närmare ett.

Då tog jag tag i ett och annat som jag skulle gjort för längesedan.
Jag sa upp mig från gymmet på backaplan idag. Har aldrig riktigt trivts där så varför ska de stå och ticka pengar?
Jag får träna till sista april... blir perfa.
sen var jag och avbokade min läkartid på läkarhuset. Hämtade ut min fina lampa, den som jag beställde.

Imorgon är det dax att ringa runt lite.. har ett och annat och klara upp. Och blir att ta tag i försäkringsbolaget.
Ska ta mig en jätteprommis upp till mitt gamla jobb också. se om inte dom kan trolla bort min hemska grådassiga utväxt som snabbt tittat fram de senaste tiden..
På kvällen blir de tacomys med bodil. Det var på tok förlängesen.
Blir en bra prommis hem därifrån.

Nu ska jag kolla lite bilder. för jag nämnde väl att jag bokade ny tattotid 8mars? ;)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0