[ ännu en natt ]

Blir galet trött på detta!
Lyckades somna gott i soffan igår till gossipgirl.
Har en underbar syster som tar hand om mig.

Kan berätta att jag är sjuksriven IGEN.
Förbannat trött på att vara hemma och inte må bra.
Har en rejäl inflammation i princip hela höger sida av överkroppen och känner numera inte min arm eller hand.. Lite som en tandläkar bedövning.
Ännu en veckas sjukskrivning känns inte bra. Men måste vara stilla för att det här ska gå över.
Sjukgymnastik nästa.

Träningen lär väl bli fördröjd nu igen..de som gick så bra.
Min lchf börjar ge resultat..

slimma, trimma, träna och fortsätta :)
bara o bita ihop..

Häromdan när jag åkte till jobbet så var det så sjukt fint ljus ute.
Det kändes verkligen som vår, och när jag hoppade av vid kungsport kunde jag inte hålla mig från att ta en bild.


En syn man ser dagligen men som man inte uppskattar. Jag fick vårkänslor och längtar verkligen efter varmare tider.

Det har varit lite konstigt sen i fredags. Gårdie lämnade göteborg och vi hade bra snack sist han var här. Var roligt att kunna umgås mera och på ett annat sätt. Uppskattade det väldigt mycket.

Ella har vaknat och vi sitter i soffan.. mitt i natten, nyktra och ( eller ja.. jag är nog lite halvflummig på tabletter, hehe ) men hyffsat pigg ändå.
Hoppas på en bättre dag imorgon!

Och tänker låta helgen fortsätta i gossip girl tema.


som ni aldrig sett mig förut..

Kommentarer
Postat av: Torsken

Världens FINASTE!! <3

2011-02-06 @ 09:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0