[ Alla ♥ dag ]

Förmodligen alla singlars hat-dag. Borde döpa om den till alla singlars dag.
Oavsett, jag bryr mig inte. det är en dag som alla andra.

Spenderas i stillsamhetens tecken.
Ta tag i ett och annat. Ringa massa samtal.

Ella är sugen på thailand, och jag tvekar inte en sekund. bort bort bort.
Enda jag har i huvudet nu, dock vet jag att min kropp mårr bättre av värme än av kyla.
För badet igår morse gjorde underverk med mig!

solen skiner idag, och jag vaknade på den positiva sidan.
livet känns inte lätt, men det känns betydligt lättare när man får lite solljus.
Mer av den varan tack!

Till er andra, par och singlar. Ha en mysig dag.
För mig finns det bara en enda......




Kommentarer
Postat av: majsen

Vilket underbart kort! :) Tänkte ifall ni är sugna på thailand.. varför kom ni inte på det innan för? Ni kunde åkt i resväskorna jue.. Vi kunde bytt när vi åkte hem :) Eller tvärtom!



Saknar dig majsen! Men snart ses vi! :) Om nån månad ungefär... SUCK!

2011-02-15 @ 17:10:14
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0