[ Vad gör du med energin? ]

Känner att jag har lagt så otroligt mycket energi på helt onödiga saker.
För att inte tala om tid, som är har varit helt bortkastad som jag aldrig någonsin kommer att få igen.
Men so what? Inget att göra åt nu.

De sista dagarna har jag varit gladare än vanligt. Faktiskt väldigt mycket gladare.
Jag har skrattat och gått omkring med ett leende på läpparna.

Och i ärlighetens namn, för det är ju bäst, att vara ärlig alltså (!?) så känns det som jag har landat.
Kommit till insikt med en heeeeeeeel del.
Börjar komma tillbaka till Marléne. Min styrka kryper tillbaka och en sak vet jag:

Att det krävs bara en sista kraftansträngning för att jag ska vara på banan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0