[ När man verkligen känner för det ]

Även om jag är där jag älskar att vara så vaknade upp med ont i kroppen, huvudvärk och febrig. Jag vill absolut inte bli sjuk nu! Det hindrar mina planer och behov på tok för mycket!

Som vanligt i slutet på året så går jag igenom årets händelser, för att påminna mig om hur det har varit, vad som varit bra, vad som har varit dåligt, vad jag har lärt mig. Och jag tar med mig de viktiga sakerna och lämnar allt tråkigt bakom mig. Jag vet att förra året så sa jag att 2011 - det ska bannemej bli mitt år, men oj va fel jag hade.

Det är inte riktigt dax för att göra en resumé av detta ännu, men det ligger en del tankar på det. Och fan va nyttigt det är! Men en sak kan jag berätta redan nu. Hur jävla pissigt året än har varit så har jag smygstartat 2012 redan nu, och det ser VÄLDIGT lovande ut! :)

För tillfället så känner jag att jag skulle vilja plocka med mig alla jag älskar och fly landet, till en strand någonstans i ett varmt land.
Därför tänker jag vinna en jävla massa pengar på uppesittarkvällen! Så är det bara!

All min kärlek till er, underbara fina människor som finns nära mig!



Från en av de mest chillaste resorna ever.
Kreta, våren 2011 med min älskade torsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0