[ Julafton var och varannan dag ]

Det är det verkligen!

Igår hade jag en dag med Karin, fixade och trixade och gjorde henne till en riktig prinsessa, kul att veta att man fortfarande kan sitt jobb ;) Från skatbo till helt fantastiskt hår! Hon flög på mig och var helt lyrisk när hon fick se sig i spegeln! :)

Kvällen spenderades med min älskade torsk!
Vi hade fiskmys, jag hade handlat på fonus, och vi provade ett glas vin eller två.
Sen var det julklappsbyte och jag kommer inte ihåg när jag blev så lycklig över något senast!
Ni vet klänningen från shock som jag har varit så sugen på?
Som jag varit inne i butiken och KLAPPAT och lovat ska få följa med mig hem någon dag?
Den hade följt med torsken hem i ett paket till mig!!! TAAACK!!!!!

Kvällen fortsatte som vanligt väldigt trevligt, prat om allt mellan himmel och jord, nya saker, gamla saker.
Allt högsta kvalitén på att umgås med min bästa kompis, så otroligt glad för att jag har dig!


Idag kommer det att vara julafton igen!
Ska träffa två godingar senare, och en fika i eftermiddag med en kär vän :)
Imorgon bär de av till Borås för indrivning av högsta potten på bingolotto, julfirande och förberedelser inför dagen efter. Julafton ska avslutas på bästa tänkbara sätt ....

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och trycka i mig min pillerfrukost sen är de ut på äventyr !
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin vän du har :)

2011-12-23 @ 09:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0