[ Fega jävla arsel ]



Har gått hela dagen och tänkt.
Jag är så jävla arg idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Långa samtal om allt mellan himmel och jord i natt drog mer eller mindre upp en del, även om inte det var meningen, så lockade det ändå fram ilska igen.
Hur som helst har jag tänkt en del på årsbloggen.. Det kommer inte bli en trevlig syn.
En sak vet jag att jag ska ändra till 2012, och det är de varsamma valet av vänner.
Vilka man kan lita på, vem man kan säga vad till, och om personen ifråga står där för mig som jag skulle göra för denne?

2011 har varit fullt med vidriga hemska svek. Jag har förlorat så mycket mer än vad jag vunnit.
Men jag antar att i längden så är det jag som vinner på att ha förlorat, ologiskt men förhoppningsvis sant.
Jag har förlorat en del människor, som jag trodde var vänner de här året.
Men livet går vidare.

Och när de kommer till fega jävla arsel, så klarar jag mig utan sånna.





Kommentarer
Postat av: Gammelgäddan

Jag känner mig inte träffad :) Men håller med dig! :)

2011-12-27 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0