[ Dan före dopparedan ]

God morgon!
Sitter här och myser i min pyjamas, dricker kaffe och lyssnar på magkittlande musik.
Helt jävla fantastiskt bra! Jag har en sån himla skön känsla i kroppen!
Det går nästan inte beskriva och ord vore inte tillräckligt, men för att sammanfatta den kort och gott så känner jag igen känslan som lycka.

Jag blir förvånad över hur jag kan bli såhär. Hur lite som faktiskt fått mig att bli såhär.
Men hur otroligt mycket så lite kan göra för att jag faktiskt ska bli glad och lycklig.

Denna julen trodde jag skulle bli helt annan, de var planerad helt annan på ett helt annat ställe i sverige.
Men som ni vet så blir det aldrig som man planerar. Fast istället för att de ska bli sämre denna gången, så blir det till de väldigt mycket bättre.
Jag får chansen att verkligen vara med dem jag tycker om.

Har sagt de förut och jag säger det igen. Jag är verkligen lyckligt lottad som har så fina människor omkring mig.
Man blir verkligen som man umgås, så tack för ni lockar fram de bästa ur mig, även om jag har bakslag ibland.

Till er som gillar julen: Njut ordentligt, titta på kalleanka som om ni aldrig sett de förut, bli lycklig över materiella saker och ta på er något rött, gärna en tomtemössa också och glöm inte uppdatera eran facebook med'' God Jul ''

Till oss som inte gillar julen: Blanda en stadig grogg och se till och vinna storkovan på bingolotto, käka några extra köttbullar innan kalleanka så ni hamnar i matkoma och sov er igenom en välbekant dejavú, strunta i materiella saker som ni inte önskat er och invänta juldagen med så mycket lagrad energi ni kan!

Puss på er fina människor!


Kommentarer
Postat av: Ida

Juldagen nästa!! God Jul =)

2011-12-23 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0