[ visit 08 ]

Hej hopp!
Befinner mig på fel sida av sverige.
Det är galet bra väder och jag får spendera några dagar med min älskling.
Tyvärr går tiden alldeles för fort. Man kan liksom inte få nog, och inget känns tillräckligt när man vet att det bara är för ett litet tag.
Vi har hur som helst haft de kanon.
Idag har vi legat hela dagen under solen. Picknickat och bara myst.
Har börjat använda min digitalkamera också. Ganska så flitigt.
Igår var de påskafton och den firades med Jockes brorsa och hans familj och några fler.
En lång tillställning,men trevlig.
Imorgon är det redan måndag, och på torsdag lättar jag från sverige.
Ska bli underbart att surra med torsken och få tankarna på rätt spår.
Finns ingen bättre att bolla med, och ingen annan som förstår mig.
Vi kommer ha en toppenresa! :)
Nu fortsätter lägenhetsletandet.
Sen blir det grillat!
Tänk va bra jag har det.
Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0