[ Neggosönag ]

God morgon på er!
När jag slog upp mina ögon imorse så kändes det som en fantastisk dag!
Solen sken in och jag var verkligen inställd på att spendera i stort sett hela dagen utomhus.
Jag ställde mig och gjorde en mysig söndagsfrukost åt min sovande sjuka man, och när jag hoppade på honom och väckte honom med pussar för att överraska med frukost så var han sådär pigg.

Det gick ganska fort från en solig glad dag till ännu en molning grå. Humöret går lite som i störtloppsbanor och jag är tröttare än någonsin på att inte jobba.

Har planer på promenad idag, kanske till och med ett pass på gymmet. Jag är sugen, jag vill träna!
Sen vill jag lägga mig i solariet och bli sådär fräknigt brun som förra sommaren.
Åh vilken sommar det var! :)

Igår var de menat 30 års fest för Thomas. Dock mådde vi inte toppen och gick och la oss i tid, somnade framför tvn, och jag vaknade inatt av att den stog på. Något annat jag också vaknade av var ett jävla plingande i min telefon. Ett litet fyllo till syrra som var ute och roade sig, glad för det, det behöver du! :)

Nu ska jag fortsätta min läsning av hundraåringen.
Ha en bra söndag.



En av sommarens absolut bästa kvällar spenderades tillsammans med mini-me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0