[ nattvandring på avenyn ]

GLAD att jag vaknar upp i min säng! Klockan var snuskigt mycket när jag däckade ifrån jocke mitt i ett sms.
Kvällen igår var en helskruvad kväll, långdragen som fan.

Började med att Bodil, mia o emilie hämtade upp mig i panik hemma hos mamma o pappa.
Jag såg ut som sju svåra och packade ihop nödvändiheter på två röda.
For iväg till ett strålande Göteborg.
Hem till en kal och vad de kändes som själlös lägenhet. Jag har alltid tidigare känt att de är skönt att komma hem, den känslan fick jag inte igår. Men hur som helst, de kvävde mig lite granna så jag var väl hemma kanske 40 minuter innan jag drog ut på stan tillsammans med thomas.

Vi hade födelsedagspresentmission och lämna tillbaka födelsedagspresentmission på schemat. Och de kändes som om resten av göteborg hade de också.
En svinkall fika på kungsport i blåsten och sen gav vi upp.

Hemma hoppade ja in i duschen, gjorde allt för att göra mig till människa.
Grejade o donade ett bra tag. Sen blev de många cider innan jag kom iväg.

Checkade in på gothia hotell där partydödarstämningen låg på topp.
Vi kom väl ut runt halv ett tiden, hade tänkt Dancing Dingos, men hamnade på Lilla london.
Mycket dryga, alkisar där,.

Vidare, tänkte svängt in på Peacock, men vi var väl inte tillräckligt fina för de stället igår så de va tydligen bara gäslista sa mufflan som stog i dörren.
Så vi gjorde en helomvändning och in på rockbaren. Som vanligt var jag ''hemma'', men de andra såg ut som rädda får i ett hörn.
En öl senare drog vi vidare. . Nu var de musiken som lockade, och jag blev ett får ..
Hamnade på park lane, vilket händer väldigt sällan, vilket man blev påmind om när man steg in.
De var som att va utomlands. Och jag fick nog redan i kön in.
HAHAHA där jag förövrigt fick Bodil att spela dum. En kö där de stog VIP och endast kort.
Tyckte jag att vi skulle stå för vi skulle ju betala med kort, men de är ju såklart gästlista o vipkort som gällde, och när vi kommer fram till vakten så tittar han bara sorgligt på oss och skakar på huvudet o krystar fram ett ''DAAAH'' när vi förklarar att de står ju endast kort, och vi skulle ju betala med visa kort.
Va smart han måste känt sig där. Bodil, du har aldrig varit bättre på att spela dum!

När vi gav upp alanya 2 så hade emilie tjatat hål i huvudet på oss om sina chilli cheese. så de fick de bli.
Efter var de bara rätt in i taxi o hem.

Redigt seg i kolan idag och önskar att jag hade en färdig frukost på bordet, någon som tvingade min in i duschen och sen låg o klappade på mig framför tvn hela dagen, jocke var e du när ja behöver dig!?

Nu ska ja se vad kaffets krafter kan göra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0