[ kraschlandning ]

Befinner mig i Borås hemma hos familjen.
Här var det ett tag sen man var.

Alla är hemma, pappa med samma axelproblem som jag, ella med klädproblem för att hon ska jobba ikväll och mamma för att hon alltid är hemma.
Nemo var fantastiskt glad över att jag kom, dessutom hade jag en häst med sig som han slet i stycken.

Dagen D kommer spenderas med syrran på stan. Hon har panikhandlat något som hon ska lämna tillbaka.
Vart har föresssten mitt shoppingberoende tagit vägen? Var sjukt längesen något fyttade in i min garderob, tur är väl det. Förutom två tre par trosor som fick följa med från ulllared när jag o gubben var där.

Borås var det jag, imorgon ska jag på ultraljud för axeln, hoppas dom finner felet på mig så jag kan bli mig själv igen. Sedan ska jag till min faster och kapa håret på henne, en sväng förbi salongen, och sen gå en prommis med baba till majsen.

Torsdag tänker jag besöka mitt gamla gym för att gå på bodycombat. Så jävla efterlängtat, hoppas fortfarande mattias håller i passet. ska bli vansinnigt skoj, lätt värt att lägga pengar på. och snygg blir man!

Friday, im in love. ska jag till läkarn för ännu en förlängning av min sjukdom. Hoppas på att få en tillräckligt så jag klarar mig över resan.

Helgen är fortfarande väldigt oklar. Vet inte riktigt vart jag hör hemma just nu.
Men någon sa en gång:

Home is where the heart is.

Och det får väl liksom avsluta det här tills vidare.

Kommentarer
Postat av: marie

Hörde jag combat?!?!?! :D Vill du ha sällskap kanske? Längtar som spunnet socker tills på torsdag! Herregud, imorgon gäller det för oss båda :) Miljoner kramar

2011-04-12 @ 16:39:18
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0