[ Friday im in love ]

God fredag!
Har käkat frukost, fått min dagliga dos av kaffe och hunnit dricka en liter vatten.
Har sett senaste avsnittet av big brother och ska snart göra mig färdig för en prommis i solen.

Idag är dagen som jag tänker börja med min allergimedicin. Har verkligen kännt av det de senaste dagarna och det är verkligen hög tid att börja förebygga allergibomben som jag drabbas av varje vår.

Igår gjorde jag ett besök på unikum tatto igen. Kom hem med en radio på armen (!?). Denna armen håller på att urarta totalt och den kommer bli sinnessjukt rolig sen när den är färdig. Nästa gång gör vi klart underarmen med en barberare. Kommer bli asballt!

I övrigt så har vi fredagsmys idag. Fläskfilén ligger i marinad, sängen är bäddad och jag väntar hem min man som slutar tidigare på fredagar.
Igår var vi och tittade på ett hyreshus. Omgivningen och naturen var helt underbar, men det låg lite väl avsides och vintertid kan jag som inte är en vintermänniska känna att jag skulle vilja gå i ide.

Det slänger vi in en lika som bär bild på!



Helgen i övrigt kommer innefatta; fredagsmys med min älskling, klippning och styling av den nyblivna 30 åringen thomas. Imorgon slår vi klackarna i taket och firar detta.
Det är även tatto expo mässan i helgen på eriksberg som säkerligen kommer att besökas.
Söndag har jag planerat in söndagsmys och eventuellt ett besök på gymmet om halsen känns fin.



Kommentarer
Postat av: majsen

Sådan matte sådan hund ;) Snart är det torsdag men först är det onsdag :P haha ser du fram emot gruppen lika mycket som jag gör?.. Jag tror bestämt att jag ska ta mig en liten sup innan jag går dit! Kan behövas för att lugna mina nerver och inte få ett psykbryt och börja hoppa på deltagarna.. Funderar starkt på en majsburk, ifall jag blir för irriterad kan jag ju alltid öppna burken och antingen kasta majs på de andra eller käka några själv :) Det finns alternativ ;)



Jag längtar till torsdag! Då får jag se dig, din arm och Nemo? :) Kramar till världens bästa och underbaraste Majs!

2011-04-09 @ 09:31:41
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0