[ från & till ]

Från supersingel, till störtkär flickvän, till sambo och nu särbo.
Känns lite som en berg och dalbana...
En som jag dock inte tänker hoppa av i första taget.

Jag är lyckligt lottad med att ha mitt favoritbollplank som hjälper mig och vrider tankar och får allt att låta så lätt.
Du är världsbäst torsken!

Ut och gå i ösregn med sprängande musik i öronen och en pigg hund gjorde det lite lättare också.
Huvudet känns rensat, jag tänker positivit.
Men jag saknar!

Joakim, jag älskar dig!

Nu ska jag se gårdagens big brother, sen ska jag baka pappas födelsedagscheesecake.
Sen ska jag lägga mig i badkaret.

tjipp o hoj!

Kommentarer
Postat av: Torsken

Havet är djuuuupt, havet är djuuuuuupt, nere på botten, där är det toppen, lyssna o njuuuuut ;-) ....För vi är ett gäng som bildar ett band....Och får "STIM"pengar... (Kunde ju hoppas iaf!)



Love you 2 min älskade Mörtis!

Det blir bra! <3



Snart åker vi på fiskresan 2.0 och har vår Vår och firar in våriommaren :-) kommer bli AWESOME!

Sedan är det snart dags för metaltorsken att damma av de osynliga nitarna,döskallarna o allt det där...Och inta den grymma överraskningen från förra året med min bästa favoritkompis!! Min Mört!

Favorit i repris:

-Metaltown baby, Metaltown!

Mörtis! Vi kommer få en grym våriommar!

Love you! <3

2011-04-12 @ 20:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0