[ Från Jag Till Vi ]

Ingen har väl senaste tiden ungått att det har hänt en del i mitt liv.
Från att gått nästan två år som singel till att hittat min stora kärlek, det tog bara ett ögonkast!
Att varit på botten och seglat långt långt upp.

Det har varit en del flängande på senaste tiden. Mycket bilåkning, men det har varit för en bra sak. Tåg har också åkts rätt så flitigt.




På senaste tiden har jag också förvandlats mer eller mindre till någon form av hemmafru, kan väl inte direkt klaga då jag fortfarande inte är kapabel till att arbeta. Då får man minsann slita hemma istället ;)




Jag är fortfarande samma gamla Marléne, kan liksom inte låta bli att busa ibland :D

Har även hunnit med ett och annat besök i Borås.
Min älskade lilla gris ser lika olycklig ut varendaste gång man måste åka från honom, det svider i hjärtat men fan så söt han är när han surar!


Fast jag har lagt mitt frisörande på hyllan kan jag liksom inte riktigt hålla mig från att vara kreativ. Jag saknar mitt jobb så in i hela helvete och det gör ont i mig att inte kunna jobba! Men jag har utövat ett och annat ändå, som tex mitt egna barr.



Och när jag ändå var igång så blekte jag upp majsen och kapade hennes hår också!



Som vanligt gillar jag ju att fota lite annorlunda saker, som tex skyltar ..



Vi var på spelning med gubbens band i lördags, och backstage var de förbannat glammigt vill jag lova!


Avslutar denna bildbombsbloggen med en bild från kalmar slott när jag och min älskling var ute och gick.


Kommentarer
Postat av: GammelGäddan

Happy 4 U Mörten!

2011-04-05 @ 22:00:26
URL: http://lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: majsen

Jag får fjärilar i magen för eran skull majsen! :D Fått reda på dethär med grodor och skunkar ännu? Jag har inte hittat något svar än, men jag överväger på att överlåta det till 118800.. Så kan jag meddela dig sen ;)



Saknar dig kom hem med dig så jag kan få lite majsenergi. Hälsa gubben från mig! :)

2011-04-05 @ 22:42:53
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0