[ effektiv ]

Idag har varit dagen då det har hänt en jävla massa.
Vart uppe sen 08 för att tvätta.
Har grejjat med alla papper, fått iväg allt till försäkringskassan.
Deklarerat alldeles själv och betalat in vinstskatten på min lägenhetsförsäljning.
Skickat iväg amandas glasögon.
Och kontaktat handels.

Nu sitter jag o torsken i ett berg av kläder och vi har väl i stort sett packat klart men ändå inte.
Vi är helpepp på att gå upp kl 04 imorgon bitti. jippiiiiiiiii...
Nä, greja vidare.
Ha de gott i sverige, för vi ska schteka jävlarimej på kreta!


 Lite såhär kände jag mig idag, fast mindre manlig.

Kommentarer
Postat av: majsen

Nu är min majs antagligen ett popcorn! Å jag är inte alls avundsjuk, INTE ALLS!! ;)

2011-05-06 @ 08:52:42
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0