[ Det måste vara rätt ]

Jag satt och räknade på dagar igår.
När jag och min kärlek visste vilka vi var.
När vi först träffades.
När vi blev tillsammans.
Och när vi började älska varandra :)

Det har gått otroligt snabbt. Men när man får så mycket känslor att man känner att man nästan kokar över så måste det vara rätt.

Jag är inte den som lätt får känslor för någon, och verkligen inte den personen som spottar ut att jag älskar någon det första jag gör. Men ingenting gick att bromsa. Det sa verkligen bara klick!

Om det finns kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör det.
Om alla har en själsfrände/ en andra halva? Jag har hittat min så jag vet det.

Tänk att man kan komplitera varandra helt perfekt och att man passar så bra är helt sjukt.
Att man just hittat varandra är helt otroligt.

Jag är lyckligt lottat som har världens underbaraste man.
Knäppjocke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0