[ brottom ]

Mitt i allt stök tar jag ett brejk och skriver av mig lite.

HEJ! :)
Har varit uppe och tvättat sen klockan 08 imorse. Solen är fantastisk och den värmer som fan på innegården.
Jag har gjort min lägenhet till ett slagfält och känner mig LÄTT stressad över allt jag ska åstadkomma idag.
Men imorgon när jag sitter på planet och vet att jag har gjort allt de där som jag skjutit upp så länge så kan jag verkligen slappna av, låta tankarna segla iväg och verkligen verkligen ha semester.
Har jag sagt att jag längtar efter det?
Inte ha de här liggandes på mina axlar?

Igår när jag suttit på ett tåg halva dagen så tog jag och unnade mig lite lyx.
Jag var på microderbrastion på dermakliniken.
Det var en underlig upplevelse. Men vilken skillnad!
Innan var huden bara torr och fnasig och nu känns den helt ny!
Microderbrasion innebär att man tar bort de översta lagret av döda hudceller.
Så går man ner på djupet och återfuktar huden.
Man förnyar den liksom.
Man kör runt med något som liknar en liten dammsugare i ansiktet, som slår ut kristaller på huden för att avlägsna de översta lagret. Obehaglig pirrande känsla och man blir knallröd!
Men idag har rodnaden lagt sig och känns kanon. Lätt värt att prova!

Hur som.
Packandet har inte ens börjat.
Och jag har tusen grejer att göra.
Skattemyndigheten väntar.
Gamla jobbet ska jag förbi.
Ska lägga på brev.
OCH ska på indrivning.
Nu jävlar!

Hörs senare.
Ciao

Kommentarer
Postat av: majsen

Jag saknar dig å längtar tills du kommer hem! Då bokar jag in en date snabbast möjligt :D



Hoppas att du får det kanonbra nu majsen!! Njut ordentligt :)

2011-04-27 @ 19:12:26
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0