[ veckans to-do ]

Måndag:
Ringa upp till kontoret o sätta eld i baken på dom så dom ordnar med mitt arbetsgivarintyg
Ringa comhem
Lägga ut fler annonser för lägenheten & hoppas på att den blir såld
Jobba 10 - 18
Träna 19 - 20.30 + sola

Tisdag:
Morgonträning + sol
Jobb 10 -18
19.00 Date med M

Onsdag:
sovmorgon
jobb 12 -18
Gym?
Kvällsmys

Torsdag:
Morgonprommenad
Jobb 10 - 18
Gym + sol

Fredag:
Morgonmys
Jobb 10 - 18
Afterwork

Lördag:
jobb 10 - 14/16 (?)
Handla
Prommis
Filmkväll

Söndag:
Ledig


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tycker du ska lägga upp ett schema för nästa vecka också så att jag(och alla andra) kan se att jag ska hälsa på. och hur kul det ska bli. Jag längtar fan ihjäl mig alltså. Måtte denna och nästa vecka susa förbi i rasande fart. <3

2010-11-08 @ 13:26:36
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0