[ Personalfest ]

Godmorgon!
Gissa vem som slog upp sina blå innan klockan slagit 09?
Jo, Marlene själv.

Har gått runt o pulat lite. Dammsugit, druckit kaffe och gjort mig iordning.
Dax att pälsa på sig o ge sig ner till stan.

Igår inhandlade jag de sista julklapparna.
Det känns skönt att ALLT är färdigt.
Nu är det bara de sista julstöket innan min fina familj kommer innan jul.
De ska bakas lite, göra lite godis och pysslas lite mer.

Jag var på personalfest igår.
Middag hos chefen och hans fru.
Var urtrevligt, även om vi inte kan låta bli att prata jobb.
Vi pysslade, och gjorde egna kransar. Det var riktigt trevligt faktiskt.och fint blev de!=)

Ikväll ska jag laga mat =) Inte varje dag man har någon att laga åt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0