[ operation sälja lägenhet har startat ]

Morrn!
Vaknar arg som ett bi av att människan som bor i min lägenhet undrar vart hon ska lämna nycklar?
Jag blir totalt vansinnig.
Får en klump i magen av att tänka på vad som kommer att hända i december månad.
Får jag som jag vill, blir lägenheten såld i december och jag kan börja mitt nya år betydligt mycket lugnare och utan att behöva oroa mig för att hyror ska bli betalada eller få påminnelser på elräkningar hem till mig i göteborg.

Min förra hyresvärd ringde mig igår och vi pratade en stund.
Lägenheterna som säljs uppe hos mig i husen nu går för mellan 100 och 150 ooo kr.
Det känns roligt.
Någon intresserad?
Hör av er pronto!

Kommentarer
Postat av: majsen

Va faaan äre för stolpskott som bott i din lägenhet?? Jag blir riktigt irriterad!! Kan man göra så?



Ska höra med honom, men kika kan vi alltid göra. Kanske ändrar han sig :) Men alltså herregud!! Kan inte släppa detta med nycklarna riktigt!!



Jag hör av mig så fort jag snicksnackat med honom :) Kramar!

2010-11-01 @ 08:47:17
URL: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0