[ Monday ]

Dagen till ära har gått fantastiskt bra.
Det kommer bli en bra vecka, det känner jag på mig!

1. Jag ringde till mitt jobb, de visade sig att dom hade skickat intyget i slutet av förra veckan - det kom på posten idag så imorgon kan jag posta det till handels. tjoho!

2. Jag fick väldigt bra gensvar på annonserna på längeheten, det är två spekulanter som är väldigt intresserade som lämnar besked imorgon. Just nu är budet på 100.000 kr och dom kan ta den 1 dec.

3. Jag ordnade så jag är ledig då min adoptivlillasyster kommer till mig! Åh vi kommer ha en fantastisk helg!

4. Jag fick reda på att jag inte jobbar med en innestående lön vilket jag blev ganska glad för denna månaden, vilket i mitt fall nu betyder : full lön från nytt jobb samt slutlön från gammalt jobb samt 2 veckor ersättning från a-kassan ( den kan ju dröja, men ändå )

5. Fått reda på telefonnumret så jag kan ringa och boka en tid.

6. prommenad, kardio och core + solning

Är riktigt nöjd med dagen.
Ska duscha, lägga fram morgondagens kläder inför träningen, sen hopp i säng!

Nu jävlar händer det grejer! Det börjar faktiskt gå bra för mig! :)
Och än en gång, jag har det bästa jobbet på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0