[ keep on krångla ]

Handels fuckar..
Fick åter igen tillbaka mitt arbetsgivarintyg som måste kompliteras, att dom för fan aldrig kan göra något rätt från början de irriterar mig så in i helvete!

Måste ringa om elen i borås och avsluta den.

Även ett samtal till riksbyggen inför försäljningen av min lägenhet nu den sista.

Och prata med personen som bor tillfälligt nu som har tagit sig friheten att 1 - MÅLA ÖVER MIN DYRA FINA TAPET!
2- TYCKA ATT DET ÄR OKEJ ATT RÖKA INNOMHUS!


Igår kom mitt hjärta till mig för att ta hand om sin handikappade storasyster som bara gnäller.
Vi tittade på snyftfilm /ensam mamma söker /och en till film, tårkanalerna är ordentligt uttorkade nu.

Lite att pyssla med idag. Men ska försöka mig på en dusch själv nu innan läkarbesöket.
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0