[ Inte längre som grinchen ]

Godmorgon!
Inatt hade jag galna problem med att somna.
Funderar seriöst på om jag ska gå och hämta ut receptet på sömnmedicinen så att jag slipper vara ett vrak på måndagarna. För det är oftast på söndagarna jag inte kan somna.
Hur som helst.

När jag vaknade imorse gick jag upp, tände upp ljus, och fick sånna julkänslor!
Jag faktiskt till och med längtar lite, HÖR OCH HÄPNA!
Att veta att jag får ha min familj här gör att jag faktskt känner att det ska bli roligt och mysigt att fira jul igen.

Allt jag vill just nu är att det ska gå liiite fortare så jag kan börja pynta, handla, greja och förbereda.
Det här kommer bli den bästa julen någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0