[ Har uppmärksammat ]

God morgon!
Efter att ha sovit från lite över 21 igår så är jag pigg som en lärka idag!
Och jag är sååååå himla glad för de är fredag och jag vaknade av sms!

Idag kommer min andra hälft, min syster, mitt hjärta och linda till mig. Dom åker från borås och lär vara här runt 20. Det är perfa! För jag hinner göra klart maten, duka och göra myspys innan dom kommer!
Är det fredagsmys så ere! Åååh det ska bli så mysigt!

Imorgon är det MASKERAD! Vi ska vallfärda till kärra jag o ella o linda o emelie. Jag vet fortfarande inte vad jag ska vara, men det löser sig! Får brainstorma på det ikväll!

På söndag är det slappedag! Men jag ska sparka tjejerna i baken och få dom att baka kladdkaka! För det är nämnligen kladdkakans dag, och jag vet att ella är en kladdkaketjej och vad kan vara bättre än lite färskt söndagsfika? =)

Har jag även sagt att jag har världens bästa jobb?
Jag har seriöst aldrig någonsin haft det bättre. Har så himla roligt, alla är så gulliga och jag kan inte tänka mig ett bättre ställe att vara på!
Idag ser ni även min nuna i Metro Göteborg. Vi annonserar och ser hur många av mina gamla kunder från frölunda som hittar mig! Hoppas verkligen på att ni kommer, blir glad för varenda ansikte jag känner igen! =)

Nej, nu ska jag göra mig fredagsfin!
Hörs, ses o snakkes!
Ha en fantastisk dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: t

God morgon! :)



Nu har du chansen att bli dagens blogg :)



kramar

2010-11-05 @ 09:02:25
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0