[ Alter Bridge ]

Igår va en fantastisk dag!
Jobbet flöt, dagen flöt o jag blev så himla fin i mitt hår!

Gick vid fyra och åkte hem för att göra mig iordning.
Duschade o bytte om.
Sen vid 18 så mötte jag upp D och vi gick för att käka.
Skulle käkat på texas longhorn men ingen av oss hade haft en tanke på att boka bord, så det fick bli bryggeriet istället. Var väldigt trevligt och bra mat ändå.

Sen kämpade vi oss genom stormen för att styra stegen mot trädgårn för att se alter bridge.
Tog en shot, tog ett par öl, några cider och bara myste till bra musik!
Kvällen gick fort som attan sen va de dax för hemgång...

Broken wings och watch over you va helt jävla fantastiska och ja sa till D att jag hade ångrat mig som fan om ja inte gått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0