[ Im Alive ]

Det var bra längesen jag vaknade upp med träningsvärk - det betyder att jag har gjort något bra!

Idag är det fredag för vanliga människor, för mig är det måndag.
Nu är det dax att börja jobba, och ta i med hårdhandskarna.

Sitter här med dagens frukost:
osötat morotsbröd med kalkon och keso
Fullkornsblandning och vaniljyoghurt
Ägg
Inte att förglömma - det obligatoriska kaffet!

Idag blir det fredagsmys med Amanda, var så längesedan!
Och imorgon blir det lördagsmys med Marie.
Söndag blir det söndagsmys med en bio om det går rätt till.

Det blir ju självklart att jobba också!Nu kör vi!

Har kikat på gymmet med, dom har pass så jag kan träna måndag, tisdag, onsdag och torsdag.
Gott e de!

Till lunch idag blir det den alldeles fenomenala kycklingsalladen som jag skapade igår.
Nu ska jag göra mig redo för jobb!
Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0