[ packångest ]

Jag håller på att skriva ihop en packlista.
Och den är rätt så bra, men hur den faktiskt funkar i praktiken kan bli spännande.
Med tanke på att jag inte har så stor väska som jag önskat mig.
Något som jag saknar?:

10 par trosor
1 vit bh
1 svart bh
4 linnen
två t-shirts
3 par shorts
3 bikinisar
1 handduk
1 tunika
1 strandklänning
1 kjol
3 partyklänningar
1 par pumps
1 par lågskor
1 par flipflops
2 böcker

pass
mobil+mobilladdare
pengar
solbrillor
smink
BILJETT
tandborste + tandkräm
solskydd + aftersun
shampo + balsam + inpackning
Fön
Plattång
Stylingprodukter
Borste + Kam

Har jag glömt något?

Jag söker inte en packåsna, utan jag söker en åsna som kan packa åt mig.
Frivillig?


Kommentarer
Postat av: Gammelgäddan

Hahahahaha.. hur länge ska du va borta? 3 år?



Jag kan packa åt dig, men jag kommer banta ner allt så de får plats i en ICA kasse ;)

2010-08-09 @ 16:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0