[ not my cup of tea ]

Hej hopp.

marlene med bortsöpen telefon.
vaknade halv nio imorse på min sovmorgon.
pratade med malin i en halvtimme om allt som stör och irriterar oss.
sen ringde mamma för att väcka mig.
Men jag var ju redan vaken.
slängde in bilder på facebook från turkland.
gjorde mig iordning, packade o åkte till jobbet.

segaste dagen i världshistorien.
slutade 20 i sju.
tog vagnen för att hinna i god tid till mitt tåg halv åtta.
tror ni inte de va spårarbete?
anländer till centralstationen 19:23.
springer in till automaten för att köpa biljett.
den går 19:30.
jag ut på perrongen. springer igenom hela för att leta efter mitt tåg.
men de finns inget till borås.
tittar sedan på min biljett o får syn på att de är buss ja ska åka.
har ungefär 30 sek på mig att springa igenom centralstation och nilseriksson terminalen för att åka från gaten längst ner.
hinner precis på bussen. totalt genomsvett och väl medveten om att min kondition inte är vad den brukade vara.
men med kom jag.

nu är jag hemma i borås.
Så himla skönt. blir strax en dusch innan jag ska sova.
Imorgon ska jag träffa bodil vid romali för att göra ella nöjd. hon ska få sin fula utväxt kirrad.
sen ska jag med nemo till veterinären 11:45.
Efter de tänker jag lura iväg mamma till knalleland :)

Naj, ett par paradiseavsnitt sen natten.
Hej hej

btw- gick o kollade i affärer på lunchen idag, växlade tillbaka pengarna som blev över från resan och gick omkring och strosade med inställningen att hittar jag något som faller mig i smaken så ska jag köpa det. Men fyfan vilket mode! inte ens ett par skor kunde jag hitta!
Blir ingen lätt höst de här.........

btw2 - en viss person har börjat höra av sig igen. det trodde jag aldrig.

btw 3 - har saknat min gris

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag saknar dig! :(

2010-08-31 @ 23:24:56
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0