[ its raining men? ]



Tänk för såhär ser det ut i göteborg idag.
Det regnar och det är ruskigt grått och höstigt!
Tänk att få packa väskan och ta sig till varmare, med sol och salta bad.
Och det är precis vad jag ska göra!

När jag vaknade imorse så hade jag fått ett minst sagt spännande sms.
Texten löd: '' Hade glömt hur snygg du var tills jag såg dig häromdagen''.
Vilket fantastiskt sms att vakna till :)

Sitter med min morgonrock, och den har jag inte behövt använda sen i vintras. Men det är faktiskt kallt på morgonen. Långbyxor och jacka får man nästan använda.

Ikväll kommer min Bodil och min älskade Ella.
Dom ska få gå med mig på vinden i utbyte mot en bit mat.
2 dagar kvar att jobba nu.

Nästan så jag vill ta på mig bikinin och gå omkring i den för att göra mig lite mer hemmastadd.

Ha en fantastisk regnig dag.
Marléne


Kommentarer
Postat av: Torsken

Vilket sött sms :-) Kan ju få vilken regnig dag som helst att bli bra :-)

Men du!! Nu är det bara en och en halv dag kvaaaar!! <3

Det var alltså 171 dagar sedan vi bokade resan och började räkna ner! Det har gått sjukt fort!

Längtar så jag tror jag spricker!

Men din lista ser bra ut. Tar copy paste på den ;-P



Pööööööössss min kära Mörtis! Nu åker vi snart! <3

2010-08-09 @ 17:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0