[ explosion ]

Har seriöst aldrig någonsin kännt mig så arg som jag gjorde idag.
På min lunch gick jag omkring inne på frölunda. Och vem går inte förbi mig, leende och så jävla kjnblsdnfbkd.
Jo, killen som stack från min längenhet. som lämnade mig med hyror, lämnade mig så jag fick byta lås för över 4000 kr.

satte hjärtat i halsen, sen vällde en sån våg av ilska över mig så jag vände och bestämde mig för att leta upp honom, utan att veta vad ja skulle säga eller göra när jag fick tag i honom.

Men för sent.
Jag ska aldrig mer vara efterklok.

Fuck you!

Kommentarer
Postat av: Amanda

FY FAAN! jag säger bara karma.. den där killen kommer få så det smäller om det. han ska vara glad att han hade någon slags skyddsängel över sig idag.

2010-08-03 @ 00:22:45
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0