[ dan för dan ]

Vem är den här dan?
Jo dan är våran reseda.


Godmorgon!
Kaffe, ägg och en ostmacka med tomat.
Hur mår ni?
Jag känner en jävla stress inför idag.
Hur ska jag hinna allt?

Har inte ens packat klart.
Måste till min duva.
Ska växla pengar.
Förbereda.
Och om vädret tillåter ikväll ska jag till liseberg med Freddy.

Så mycket saker, så lite tid?!
:(

Men jag vet att när jag imorgon sitter på planet, så kan jag pusta ut.
För då är allt bakom mig.
Det känns just nu som en förbannat jävla bra tillflykt.
Är jävligt less, och när man kommer till jobbet så möts man inte av något annat än sura miner.
Hoppas på en bättring när jag kommer tillbaka.

Nu ska jag duscha och slänga ner lite saker som jag ska packa med :)
Sena bussen till jobbet idag jao!

Hörs ikväll, ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hoppas du får en toppensemester! det är du värd hjärtat <3

2010-08-10 @ 08:23:20
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0