Världens bästa fredag!:)

God underbar morgon:)
När jag vaknade imorse så var humöret helt toppen och jag mådde så bra!
Inte nog med de, de är fredag och de är LÖN!
Och jag får min slutlön vilket innebär fett me $ !
Men dom räcker inte länge, ska köpa ny säng när jag har flyttat och hyror ska betalas.

Igår va verkligen en skitbra kväll, längesen ja hade så trevligt faktiskt.
Längtar redan till söndag ^^ .

Nu är de inte många dagar kvar i salongen och jobba, jag slutar på onsdag, den sista.
Så är jag faktiskt arbetslös torsdag och fredag.
Sen sätter de igång på måndag i göteborg, på mitt nya jobb.
Aaaaaaahh, lite nervös faktiskt.

Men innan dess är de många huvudet som ska fixas!
Som till ikväll..
Jag tar Nemo efter jobbet o åker till Eriksberg för att besöka Marcus o Therese. Var längesen man såg dom nu. Blir så trevligt så.

Idag är de min 25 dag på kuren. Inte så många dagar kvar nu. En vecka. I can do it!
När jag vet att jag avslutar den med att gå o käka på Babbel med varenda liten underbar tjejkompis jag har i Borås. Så bra avslut, kan inte tänka mig bättre=)

Nej, göra sig iordning för jobb kanske!?
Hörs kanske ikväll, eller imorgon.
Ha en alldeles underbar fredag, för de ska jag ha.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0