Söndag 20:e September

Godmorgon!
Jag har sovit lite konstigt, och när jag vaknade så kändes de som om jag hade världens baksmälla!
Förmodligen var detta för att det blev sent igår, och jag borde lagt mig tidigare.

Vet ni vad jag längtar efter?
Jag längtar efter en stor frukost! Med kokt ägg, grova frallor med massa frön o torkade frukter och nötter i, ost och marmelad, kaffe och apelsinjuice. Yoghurt med massa gott i, tända ljus och trevligt sällskap!
När får jag min frukost?

Jag ska strax iväg, blir nog borta ett par timmar.
Senare i eftermiddag har jag planerat en promenad. På annat ställe för omväxling.

Har varit ute så mycket runt i trakterna där jag bor så jag har tröttnat. Det har samtidigt varit kul för det har väckt en massa gamla minnen. Ställen man varit på, gjort olika saker på.
Kanske skulle gå upp till utkiksplatsen, de är väldigt fint där!:)

Nu ska jag dricka mitt kaffe.
20 dagen idag, kan ni fatta detta?! Helt otroligt.
Imorgon är de vägning, håll tummarna!

Ha en trevlig söndag och slappa ordentligt!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0