Solig förmiddag

God förmiddag, nog för att jag nyss gick upp men god morgon vore ju lite sent!?

Solen skiner och näsan rinner, är de inte härligt?
Jag tänkte bota den med att sola:) Känner sig lite fräschare och jag får lite värme.

På tal om värme, tack för söta sms igår!

Oskar ringde igår, hahaha jävlar va rolig du är alltså. Jag tycker inte om att prata i telefon för fem öre.
Men när de äntligen ringer någon med sjuk humor så är de mer än välkommet;)

Så idag ska de uträttas?.. jag ska vila lite till. Hoppas på att jag eventuellt klarar att träna imorgon!?
Synd att jag inte kunde vara med er igår, ni hade sjukt kul utan mig hörde jag:)

Telefonen gick rätt varm igår faktiskt, härligt att man är eftertraktad!
Har för övrigt lagt ut nät igen, återkommer om eventuell fångst......

Hörs senare;)

Å föressten, jag har löst problemet med min dermal. gör om den snart igen. tack för snabba besked!:) snart är jag hel igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0