Shop til u drop

Godkväll mina kära läsare.

Jag har alltså misslyckats.
Jag skulle inte shoppa denna månaden, men vad gjorde jag idag?
Fick med mig en stickad tröja o en bomullskofta hem. skjut mig!

Har fixat lite hår idag. Fattar inte hur den ungen kan ha så grymt bra hår? Snyggt blev de i alla fall.

Var ute efter stövlar idag egentligen, men de får bli senare i veckan kanske.

Har en stressig vecka framför mig.
Chifen har flugit till turkiet och jag jobbar måndag - lördag.
Jag är fortfarande rätt så krasslig men de får gå.

Imorgon på morgonen måste jag iväg o handla.
Tisdag morgon ska jag till tandläkaren.
De är mycke redan nu.
Och mitt upp i allt detta ska jag hinna visa min lägenhet!
Aldrig får man någon lugn och ro!

Jag tänkte i alla fall gå o sova nu.
Har slagit markus på yatzy och har tittat på ensam mamma söker.
Det får göra min söndagskväll.

C ya!

Kommentarer
Postat av: tezzan

va hände med hockeyrumpan?????

2009-09-14 @ 06:01:56
URL: http://www.karlssonfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0