SaturDAY

Jahaja, ingen sovmorgon här inte.
Ställ klockan för att ut o gå med Nemo.
Sen var de bara att bege sig till jobbet.
SJUKT trevlig lördag!
Så goa kunder och nästan lite sorgligt.
Kommer verkligen sakna vissa.....

Sen efter jobbet så hämtade jag upp mamma, vi åkte först till knalleland så jag äntligen kunde köpa min efterlängtade stövlar, sen att de råkade bli två par stövlar, och ett par små söta stövletter, kan ju inte ja hjälpa?:)

Vi åkte sedan vidare för att hämta upp Robban. Sen åkte vi till Carro o daniel o Alvin. Åkte me dom på marknad i mölanda. Jäkla bonnamarknad, men de var lite trevligt.
Och mitt i vimlet så vilka kommer inte där? Famlijen Karlsson/Gustavsson. Dom skulle frossa i munkar, och de var väl i stort sett de enda som var något att ha på den marknaden.
Men jag, jag frossade i vatten.

På vägen hem så stannade vi i vesene för att besöka Jimmy och Bettan.
Stella var hemma o vi busade lite. Kastade boll och plockade äpplen från trädet.
(Mamma står i denna stund o gör ett helt lass med äppelpaj, kul för henne)
Vi var där en bra stund och drack kaffe.
Dom hade världens sötaste kattunge!! Ja är inte förtjust i katter, men den var otroligt söt o ja kunde inte annat än bara smälta.

Först nu är vi hemma igen.
Det vaknas kvällspromenad. Sen blir de verkligen bara att ta de lugnt.
Ska se om jag kan hitta Män som hatar kvinnor och se den ikväll, annars får jag väl åka o hyra.
Någon som vill göra sällskap?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0