Riktigt dålig dag!


När jag vaknade upp imorse så kände jag mig irriterad.
Jag skulle upp till lägenheten o visa BHC den.
Han skulle återkomma på måndag, JÄVLA SKITLAG!

Sen åkte jag för att slänga skräp, då kom en jävla sopgubbe o gnällde på mig, de sket ja fullständigt i, svarade inte ens honom. slog igen bildörrn o åkte.

Nere i stan så träffade jag veronica, var sjukt mycke folk på café viskan, de irriterade mig som fan så vi gick till waynes istället.

Sen åkte vi ut till lager en sväng, de fanns INGENTING, sjukt irriterande, åka dit o inte hitta ett jävla skit. PISS på de!

Sen när jag åkte hem så hade pappajävel skickat FETTBUD med mig. Jag som dietar skulle gå in på ica o köpa grillchips,dip o choklad. Helvetes jävla elakt om du frågar mig.

Men när ja svängde in mot ica så kommer de en fittgubbe gående o ja tänkte att ja hinner svänga innan han kommer, men då pinnar aset på o han tycker att ja ska stanna så han drämmer i en påse i min NYA BIL!
DÅ tar de hus i helvete, jag fullkomligt EXPLODERAR!

Sen går ja iaf in o handlar äckelchipsen.

När ja kommer hem så är ja beredd o ska lägga mig med min veckans nu o en ramlösa.
Då hoppar NEMOJÄVEL upp på mig, o en klo fastnar i en dermal och han SLITER UT DEN!

Tvärsur, blödande o vill inte finnas just nu sitter ja här, med ett plåster, en dermal o en jävla dietdrink!

ÅT HELVETE MED IDAG!

Jag glömde en grej med..
Min mobil gick sönder idag! Totalt stendöd.
Bara fattas att bilen ramlar isär och jag tappar håret!


Kommentarer
Postat av: tezzan

men du ska iaf på konsert i december och det kommer bli sjuuuukt bra! :D

2009-09-13 @ 12:06:35
URL: http://www.karlssonfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0