Respons!

Tack! fan va kul att ni tycker ja är duktig!

Jag kör Cambridgekuren. Och då finns de olika att välja emellan.
Man kan köra något som heter ''Ren kur'', det är den som jag går på nu. Det innebär att du dricker tre stycken drinkar per dag. Och att du måste få i dig 3 liter vätska. Vanligt vatten. Det är även tillåtet att dricka kolsyrat vatten, kaffe och te. Men utan något extra. Alltså, skippa mjölken i kaffet och i teet. samt socker och kryddor.

Jag har inte ätit på över en vecka. Det är helt sinnessjukt när man tänker så. Och helt ärligt så är det helgerna som är jobbigast. Jag överlevde denna genom att jobba och sova mig igenom helgen.
Men nu efter en vecka, och sjuk pepp imorses så känner jag mig fit for fight!

Kom hem från gymmet för några timmar sedan. Kört ett stenhårt combatpass. Så sjukt kul! Var jobbigaste på länge. Känns som jag vill passa på att utnyttja det nu när jag ändå ska flytta. kommer verkligen sakna instruktörerna. Sen kom jag nyss in, pissevåt efter en prommenad med Nemo.

Men tillbaka till det här med Cambridgekuren. Vill ni veta mer så kan ni alltid besöka : www.cambridgekuren.se
Läs om den, och om ni ska köra så bestäm redan från början hur ni ska göra.
Ren kur är jävligt hårt, att inte tugga är psykiskt påfrestande.
Men de finns även något som heter kombinerad kur. Då får du käka ett mål mat om dagen.
Men allt står där!
En veckas ren kur kostar 485:- i alla fall hos min återförsäljare.

Lycka till om ni bestämmer er för att prova!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0