prat prat prat

Vad ska jag skriva?

Ibland känner jag att jag inte har någon lust alls att rapportera om allt jag gjort och inte gjort men men, here i go anyway..
Just nu är mitt liv väldigt rutinmässigt.
Det handlar om motion och jobb och väldigt lite annat.
I väntan på flytt o bli av med lägenhet.

Jag har provat en ny solstudio i stan idag.
Byttorps drop in solarium, det kan jag verkligen rekomendera!
Jag måste gå dit snart igen för de var helt jävla underbart.

Min goa kusin ringde innan.
Gud va ja kan sakna dig ibland. De räcker att vi inte har snackat på nån dag så känns de alldeles för längesen.
Du är verkligen som en syster.

Min riktiga syster - mitt hjärta, jag beundrar dig verkligen för ditt tålamod.
För din självdiciplin och för din envishet.
Nog för att jag kan bli irriterad på de, men de är bra! you go girl!
Du förvånade mig stort när du faktiskt gick med på morgonpromenad klockan 06 imorses!

Idag var sandra uppe på salongen, ni vet hon som jag gjorde baluppsättning på?
Hon hade tröttnat på att vara vitblond så vi tonade ner de med lite beigebruna tunna slingor. Helt galet fint blev de!

Var även uppe o visade lägenheten idag, hon gillade den verkligen!Men hon kunde inte flytta in förän i december.... gaaah, när ska de gå som jag vill!?

Här är en bild sen idag i alla fall. enjoy.



Vad gillar ni min hårfärg btw? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0