Matt & Bedövad


Godmorgon, för er som har sovit aning mer än vad jag har gjort så kan jag rapportera om mitt tandläkarbesök.
Åtta imorse satt jag i stolen där han tryckte in bedövningssprutan i munnen. Borrade mig i tanden, slant sedan och borrade mig i tandköttet. Här sitter jag nu.
Känner mig som killen i ''mask''. Halva ansiktet är bedövat och de smakar blod i munnen, jippii!

Ska dock inte vara hemma för det. Måste jobba.
Bara att kämpa på nu de här sista dagarna.
Inte långt kvar nu innan flytten stundar.
Ååååh va jag ser fram emot det.
Vill bara ha allt klart nu.

Ikväll har jag en visning på engelska i lägenheten. Alltid intressant när man får öva sin engelska.

Igårkväll var jag och tvättade bilen. Ella var med, hon har aldrig suttit i en biltvätt innan. Hon var helt lyrisk. Jag kan väl inte påstå att de är något speciellt. Och jag skulle nog egentligen vilja klaga på den.

Får ta mig en snabbdusch nu och bege mig till jobbet sen. De blir inga långa konversationer idag vill jag lova.

Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0