Lördagsmys

Hejsan hej!

Kom hem för en liten stund sen.
Har varit hos tezzan o steve o liam o nellie.
vi har kikat fotboll o gjort annat skoj.
12/12. blir ballt!

Har även jobbat idag. Galet trött efter de.
Står o stirrar in i spegeln o kan inte riktigt bestämma om jag gillar min nya hårfärg eller inte?!..
Vi får se.

Efter jobbet åkte jag till knalleland för att se om jag kunde införskaffa mig ett par nya stövlar.
Men de blev de icke heller då jag inte hittade några som föll mig i smaken.
Och de som faktiskt gjorde fanns inte i min strlk. AH:.. så går de ibland.

Var hemma en sväng innan o sov middag. de känns bannemej inte nu då jag är lika trött som då jag kom hem.
Måste verkligen sova snart. o sova ut ordentligt imorgon!
Måste ta beslut om jag ska köra en vecka till på kur eller icke. Förmodligen kör jag. Ja är ju ändå igång??

Nu ska jag göra rätt för mig och betala lite räkningar. Usch fy o blä!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar bloggen :)

2009-09-05 @ 23:29:32
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0