Kick your ass out!

Här har vi fan inte tid o vara sjuka inte.
Lite halsont och förkyldning har ingen dött utav.
Vi kör!

Dagen i all ära har varit bra.
Sjuk träningsvärk sedan gårdagen, vilket känns underbart!!!
Var på idag igen!
Tillät mig en sovmorgon vilket var mycket mycket välbehövligt!

Jobbade sedan 8 timmar, var slött idag så vi satt o kollade på film. haha.
Sen kom en av mina favoritkunder, tråkigt att de var sista gången.
Känns så sorgligt att säga hejdå till alla kunder, man blir ju som kompisar!

Efter jobbet var de dax för ett Boxpass. Jävlar va vi körde!
Jag var så trött så de snurrade i huvudet och smakade blod i munnen.
Men, No pain No Gain!

Imorgon är de dax för morgonprommenad igen. De känns så skönt när man kommer upp i tid och går.
Ska även sticka till kemtvätten, sen sola en sväng.

I helgen bli de fest, men självklart. Utan alkohol.
Är man i fokus så är man!
Tillåter mig inte att förstöra min träning och min diet med en fest!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0